Friday, March 12, 2010

Menjaga Daniel

Daniel ni anak buah pertama aku, anak angah.. dia ni selalu tersenyum, banyak bersedekah budak ni..umo dia baru 8 bulan.. satu ari tu waktu aku baru balik keje, aku kene amik alih plak jg daniel sbb wan dan atok dia nk keluar.. along pulak masih dlm pantang..

aku angkat la dia bawak jln2 dlm rumah tp asyik ngis jer.. aku xtau nk buat ape lg..

tp bile aku cb masukkn dia dlm bakul baju kt luar rumah.. menariknye dia trus diam n main sorg2.. huuhuu...teringat aku mase kecik2 suke masuk dlm kotak...heheh

kepada sesiapa yang ade anak buah kecik tu cb masukkn dia dlm bakul baju n tgk ape jd..



3 comments:

Unknown said...

hahahaha...
sebab die x ske ko..
sbb tu ble ko letak je die dlm bakul tuh...
tros die diam..
huhuhu~

Fathullah Farid said...

ko tipu aku xpercaya

Unknown said...

hahaha..betol la..
x caye plak..
huhuhu..

Post a Comment