Sunday, January 31, 2010

Nafas mencungap2, badan jadi sejuk dan bibir jd kaku

ramai dah orang bertanya pada aku bile aku post citer pasal aku ngan kamalia tu.sebenarnya aku saje je jadikan kamalia ni sebagai subjek aku sbb dia je yg paling hampir untuk aku jadikan bahan cerita. aku bercakap dgn dia pun jarang cuma suke aku jadikan dia sebagai bahan sbb aku suke tgk dia. tp yg pelik dia ni aku tgk xpenah nk senyum, muka penuh ngan masalah. jgn risau kamalia nnt farid akn senyum kn kamalia k!!! aku ni suka je bernakal-nakalan org ckp merapatkn silaturrahim. kalo dulu aku la mamat pendiam yang rendah keyakinan diri disebabkan xcukup ketinggian tp tu dulu skang aku dh up kan skit level of confident aku sejak masuk U. dulu nk ckp ngan perempuan pon segan nk jumpa org luar atau xkenal pon malu2. tp alhamdulillah aku ok dh skang xde lg simptom2 nafas mencungap2, badan jadi sejuk dan bibir jd kaku.

1 comments:

Anonymous said...

ahahaha..cool..

Post a Comment