Saturday, January 30, 2010

PC GAMES-GIANT PERMATA

aku bengang betol la dgn kedai game kat Giant Permata.. baru2 ni aku beli game PC The Sim 3, 2 CD dengan harga RM26 (1 CD RM13) tp ble nk install xleh plak.. aku mmg nk main game tu dari dulu tp bile xleh nk install trus aku rase down.. kalo aku nk tukar pun xde guna malas aku nk bertekak ngan mamat kat kedai tu... lepas lame xmain game aku mula bernafsu balik nk main. tapi kali ni aku nk cari game bola..so aku cari la PES 2010. kawan2 kata game ni best. so sekali lagi aku pergi Giant Permata, aku igat kali ni aku beli game lain kemungkinan besar xde masalah. tapi malangnya benda sama berlaku, AKU KENA TIPU jugak..bengang giler aku. kali ni aku nk minta tukar. aku xkire aku nk jugak main game ni. aku bawak laptop aku sbb nk tunjuk yg game ni ade masalah. ada ke patut dalam CD tu xde data pasal game. aku ckp kat tauke kedai tu xyah nk banyak citer kasi saya tukar je ngan game lain. dia pun terdiam dan bagi trus game yg aku nk tukar. aku minta kat dia PES 2009, aku rase PES 2009 mungkin xde masalah sbb PES 2009 dh lame. aku bawak balik rumah aku cuba install. kali kedua AKU KENA TIPU. benda yg same data untuk game xde. patutnye ade la data pemain ke stadium ke tp ape pun xde. aku frust.........

nasihat aku pada korg kalo nk bli CD game PC kene hati2 lar sbb skang sume game bole download trus dari Internet secara percuma so diorg xhirau kan sgt PC Game ni. kalo korg nk main PC Game baik download jer macam aku... skang aku ngah donlod PES 2010 dan FIFA 10.. aku pun ngah main FIFA MANAGER 2010 berkat aku donlod. alhamdullillah xde masalah.. yg jd masalah skang aku tido lewat je ari2..hahhaahha


1 comments:

Anonymous said...

standard la tue pirate memang camtue. try beli kat mines!!. boleh tukar senang2 je. tak rosak pun boleh tukar.

Post a Comment